środa, 6 lipca 2011

Jak stempelkować paznokcie?

Na tym blogu, znajdziecie także odpowiedzi na pytania dotyczące pielęgnacji i "tuningu" naszej urody. Nie będą to zawsze instrukcje czy porady mojego autorstwa, bo w sieci jest mnóstwo dziewczyn, które wiedzą lepiej czy wypróbowały coś, o czym ja nawet nie myślałam. Kiedyś kobiety z pokolenia na pokolenie przekazywały sobie swoje sekrety. Za ich przykładem, i my dziś powinnyśmy dzielić się doświadczeniami i umiejętnościami. Przechodząc do rzeczy, jeśli chodzi o paznokcie, rekordy popularności biją w tym sezonie wszelakie pękacze (na mój made in Bell ciągle czekam) i stempelki. Zestaw do stempelkowania paznokci bez problemu i za nieduże pieniądze możemy kupić w Naturze (marki Essence), ale gdy już kupimy, trzeba wiedzieć, co z tym zrobić. Ja nie wiedziałabym do teraz, gdyby nie DigitalGirl. Poniżej zobaczycie filmik jej autorstwa. Oczywiście, na YouTube znajduje się zapewne mnóstwo podobnych filmików - po polsku i nie tylko, ale ten dla mnie jest prosty i czytelny, a takie lubię (generalnie, polecam kanał tej dziewczyny). Czy w zestaw się zaopatrzę, jeszcze nie wiem, ale strasznie mnie korci...


Film przestał być udostępniany - do obejrzenia tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz