czwartek, 21 lipca 2011

SLEEK CURACAO - nie tylko na oko


Wciąż ubolewam nad tym, że moim aparatem nie mogę sfotografować efektów moich makijażowych eksperymentów z cieniami z paletki SLEEKa CURACAO w roli głównej (ściślej mówiąc - sfotografować mogę, ale zdjęcia nie oddają rzeczywistości), a jestem nimi coraz bardziej oczarowana. Natomiast przed chwilą oniemiałam, gdy zobaczyłam, co z tymi cieniami wyczynia MissChievous. I wcale nie chodzi o oczy... Jak się okazuje cienie z tej paletki można również zastosować na policzki i... usta. Nie wytrzymałam i musiałam się z Wami tym filmikiem podzielić... Dla mnie bomba!

3 komentarze:

  1. Akurat MissChievous nie obserwuję na youtubie i oglądałam ją ostatnio jakiś czas temu. Muszę powiedzieć, że wygląda bardzo korzystnie, schudła, zmieniła uczesanie.
    Fajny ten makijaż, choć w dzień bym tak nie wyszła :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy jej nie ogladalam, ale chyba zaczne;) mnie tez coraz bardziej ta paletka czaruje, ale mimo wszystko wciaz wydaje mi sie, ze odcienie sa jednak zbyt intensywne... sama nie wiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czekam na swoje curacao, powinna jutro dojść;)
    poza tym korzystanie z cieni na usta? trochę to ryzykowne wg.mnie czy usta się od tego nie wysuszają szybko? i czy w ogóle się takie coś długo trzyma? ja chyba pozostałabym przy zwykłych szminkach/pomadkach,mimo to kreatywna dziewczyna brawa za pomysł.;)

    OdpowiedzUsuń