środa, 6 lipca 2011

Pachnące Polki


Bez czego Polka nie wyjdzie z domu? Bez umycia zębów, wyperfumowania się i użycia antyperspirantu - wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP dla Rexony. Zastanawiam się, jak dokładnie brzmiało pytanie zadane respondentkom, bo jak widać na załączonej grafice, wynik jest optymistyczny dla Rexony i innych producentów antyperspirantów (a także perfum i past do zębów). Może będzie to obcesowe stwierdzenie, ale kiedy - szczególnie w ciepły dzień - wychodzę na ulicę, nie wydaje mi się, by wyniki tych badań przekładały się na rzeczywistość, albo mijane przeze mnie/spotykane w komunikacji miejskiej panie używają bardzo nieskutecznych antyperspirantów. Zresztą, jeśli przed użyciem pachnideł nie skorzystają z prysznica (korzysta tylko 64%), to czemu ja się dziwię?


Antyperspirant, szampon do włosów i krem do twarzy to z kolei trzy najważniejsze produkty niezbędne w codziennej pielęgnacji kobiet. I znowu, gdy spojrzymy na zleceniodawcę badania, wynik nie jest niespodzianką. Zapewne, gdyby spytano o kosmetyk nie dodając nic o "pielęgnacji", zdecydowanie wyżej znalazłby się tusz do rzęs czy błyszczyk, które jak wiadomo nie są kosmetykami pielęgnacyjnymi, ale upiększającymi.

Ogólnie, ciekawe badanie, ale - jak dla mnie - wyniki ułożyły się za bardzo pod zleceniodawcę. Czy da się je przełożyć na rzeczywistość? Nie jestem tego do końca pewna.

Źródło grafik: WirtualneMedia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz